Pagrindiniai psichikos sveikatos centro tikslai ir uždaviniai

Pagrindinis psichikos sveikatos centro tikslas – gerinti Kretingos rajono gyventojų sveikatą, siekiant sumažinti gyventojų sergamumą bei mirtingumą, organizuojant ir teikiant specializuotą bei kvalifikuotą pirminę Psichikos pagalbą.

Kiti centro tikslai:

  • Stiprinti visuomenės psichikos sveikatą ir vykdyti psichikos sutrikimų prevenciją;
  • Tobulinti psichikos sveikatos priežiūros paslaugų teikimo bendruomenėje plėtrą;
  • Nuolat gerinti psichikos sveikatos Psichikos priežiūros paslaugų kokybę ir prieinamumą;
  • Optimaliau naudoti žmoniškuosius, finansinius ir materialinius išteklius.

Centro uždaviniai:

  • Užtikrinti teikiamų paslaugų kokybę, tobulinti paslaugų teikimo organizavimą, jų apimtis;
  • Bendradarbiauti su kitomis sveikatos priežiūros įstaigomis, siekiant pagerinti asmens psichikos sveikatos priežiūrą bei gydymo tęstinumą;
  • Skatinti ir remti darbuotojų profesinį tobulėjimą;
  • Diegti naujas informacines technologijas;
  • Nuolat analizuoti resursų naudojimą bei optimizuoti išlaidas asmens sveikatos priežiūrai;
  • Gerinti personalo darbo sąlygas.

Centro administracija įsipareigoja:

  • nuolat gerinti kokybės vadybos sistemą, siekti, kad kokybės politika ir įstaigos veiklos kryptys būtų suprantamos ir žinomos visiems įstaigos darbuotojams;
  • organizuoti sveikatos priežiūros paslaugų teikimą, atsižvelgiant į pacientų, paslaugų užsakovų, steigėjų lūkesčius bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir Lietuvos Respublikos Sveikatos apsaugos ministerijos numatytas gaires;
  • sudaryti sąlygas personalui nuolat tobulinti savo kvalifikaciją, kad žinios, įgūdžiai ir praktinė veikla tenkintų pacientų poreikius;
  • sudaryti saugias darbo sąlygas įstaigos personalui, kad minimaliomis personalo darbo laiko ir medžiagų sąnaudomis būtų pasiektas optimalus rezultatas;
  • diegti informacines technologijas įstaigoje;
  • užtikrinti kiekvieno darbuotojo asmeninę atsakomybę už darbo kokybę pagal pareigas, kompetenciją ir atsakomybę;
  • sistemingai peržiūrėti įstaigos kokybės politiką, kad ji išliktų nuolat tinkama.

Darbuotojai įsipareigoja:

Stengtis, kad jų veikla atitiktų įstaigos kokybės politikos nuostatas ir siekti kokybės politikos principų įgyvendinimo.